ZMENA PREVODOV

 
Zmena prevodov na nissan patrol GRY60,GRY61 TEST WSA Zmena prevodu v diferenciáli GRY/60-61 na pomer 1:5,42, Sada obsahuje tanierové kolo+pastorok na obe nápravy, Prevody známeho výrobcu Trazione - Španielsko, Najlepšie terénne auto? - Nissan Patrol ale jedným dychom každý dopovie až na ten motor J. Konštrukčne perfektne postavené auto robustné, silné, veľké, pohodlné, luxusné všetky superlatívy až na slabý a lenivý motor 2,8td. Výmena motor a za hladkú 4,2 veľmi nepomôže a pustiť sa do prestavby na motor 4,2td z Toyoty Land Cruiser si vyžaduje veľkú investíciu (cca 5000euro). Čo teda s tým? Jednoduché riešenie zmena prevodov v diferenciáloch aby sme nerozprávali o niečom čo nepoznáme tak po tom čo sme najazdili na našom Nissane Patrol WSA-offroad edition 5000km terén, cesta , expedícia Montenegro 2012 atď. na sériových prevodoch namontovali sme nové prevody do diferenciálov s prevodovým pomerom 1:5,42. A výsledok konečne môžem povedať, že existuje ideálne auto J. Auto sa na ceste chytá od spodku zaberá už pri nižších otáčkach tak isto je veľká zmena pri pohýnaní do strmého kopca, ktoré je patrolistom dobre známe auto získalo silu akú potrebuje. Čo sa týka rýchlosti auta najprv sme to skúšali na pneumatikách 285/75 R16(veľmi podobné ako 33x12,5 R15) auto bolo ale pomalé pri zhruba 100kilometrovej rýchlosti sme dosahovali otáčky 3200 po tom sme nasadili 35x12,5 R15 , ktorý je to ideál auto nestratilo nič so svojej sily a pri rýchlosti 100km (najbežnejšia cestovná rýchlosť) sme mali príjemných 2600otáčok. Čo sa týka jazdy v teréne tam je zmena omnoho väčšia tam kde sa vo výjazdoch radila jednotka a auto z posledného pri zošľapnutí plného plynu horko ťažko vyšlo hore teraz sa radí 2jka a aj strmý výjazd nie je problém. Najväčšou výhodou je, že pri sériových prevodoch auto ide stále na doraz a nie je priestor pre zrýchlenie alebo na rýchle pridanie v hlbokom blate, strmom výjazde, odklonenke atď. zatiaľ čo pri prevodoch s prevodovým pomerom 1:5,42 je stále rezerva na to aby sa dalo autu pridať a dostať sa z náročného terénnu.

 

|Copyright 2013 | AUTODOLESA | Design by © autodolesa